Det sociala livet är viktigt för att må bra.

Kom därför med och gör något du tycker är roligt och för att umgås under lätta förhållanden.

Styrelsemöte

I vår föreningslokal på Västra Långatan  93B händer det något nästan varje dag. Välkommen du med.

Basängträning

Är på tisdagar  kl.18.00-19.00 och 1900-2000,  torsdagar 2014-01-16 kl.17.00-1800 och 1800-1900. Det finns plats i några grupper.

Om du vill veta mer hör av dig till badansvarig Helena Borg  tel:0504-12668

Sycirkeln

Sycirkeln träffas i vår föreningslokal onsdagar varje vecka mellan kl. 14-16.30. Vi har gymnastik ca en halvtimma  med ledare Lisbeth Johansson, efter kaffepausen. Om du kanske inte tycker om att handarbeta, så är du välkommen att fika och kanske bara prata bort en stund.Vi hälsar alla välkomna.

Friskvård av egen kraft

Vi träffas varje vecka hela året och går stavgång eller bara promenerar. Vill du komma med och gå så är du Välkommen till vår föreningslokal Västra Långgatan 93 B Tel: 0504-124 57 kl 09,00. Alla torsdagar året runt, tag med eget fikabröd kaffet kokar vi i lokalen.

Hobbycirkel

Kom gärna med förslag på vad du vill göra.

Läsecirkel

Läsecirkeln ses varannan vecka på onsdagar. Man bestämmer litteraturen på studieupptakten som är i augusti varje år.

Hör av dig till  Gerd Waltersson tel: 0504-203 26

Matlagning för Herrar

Enklare matlagning. Hör av dig till Lennart Andersson telefon 0504-133 76

Akvarellcirkel

Vi har även en akvarellcirkel, som träffas regelbundet och målar av hjärtans lust. Utbyter erfarenheter. Allt efter egen förmåga.Vill du vara med hör av dig till Seija Szabó telefon 0504-121 69

Diagnosverksamheten:

Har du frågor ta gärna kontakt med diagnosombuden eller någon i styrelsen.

De flesta cirklar är i sammarbete med ABF.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!